Pagina's

vrijdag 4 november 2011

Knutsel & Zo Vrijdag - mini boekje

En toen was het al weer november en was de klok alweer verzet en werd het heel vroeg donker en waren we ineens weer 2 weken verder en was het weer Knutsel & Zo Vrijdag....



ON-GE-LO-FE-LIJK wat gaat de tijd toch snel!



Vandaag wil ik jullie een mini-boekje laten zien, dat ik heb gemaakt met verschillende papiertjes van de lijn Passage Philéas van het merk 4 Heures 37.






Het idee van het boekje komt hier vandaan.






Ik heb alleen de maten van het boekje aangepast aan de maten van mijn foto's.





Het is een echte mini, want dicht gevouwen is hij maar 11 x 8 centimeter.






Superleuk om te maken en heel eenvoudig.








Ik gebruikte foto's van onze vakantie in Denemarken, alweer 7 jaar geleden.







Een heerlijke vakantie, maar oooh wat hadden we veel regen! Niet één keer hebben we kunnen zwemmen. En dat terwijl het toch augustus was en we op een eiland zaten met de mooiste en breedste stranden die ik ooit in Noord-Europa heb gezien.





Tegnikal spieking zou je een dergelijk miniboekje met 1,5 vel Kraft en 1 vel designpapier kunnen maken.






Scrappen hoeft dus niet percé duur te zijn! En al helemaal niet als deze papierlijn momenteel ook nog eens 30% is afgeprijsd bij Knutsel & Zo.


Ik zeg: doen! (-:




15 opmerkingen:

Knutsel en Zo zei

Wat een gaaf boekje. Weet je dat ik dit boekje ook al eens ben tegen gekomen en dat het al maaaaanden ik een speciaal mapje op de pc staat te wachten tot ik het eens een keertje ga maken. Wat past het papier leuk bij de foto's zeg!

Fijn weekend!

Liefs, Karin

Dakini zei

Wat een leuk boekje. Ziet er weer super uit.

Annemarie en Merit zei

Hoi Margriet,

wat een leuk boekje en je papier past er super goed bij (tankstation) de foto's LEUK!!!!

Fijn weekend annemarie en merit

Judith zei

Wat is dit toch leuk. Elke week Knutsel & Zo vrijdag, daar worden we toch vrolijk van! Zeker als we zulke super leuke projecten tegenkomen, als wat jij ons vandaag weer laat zien. Gaaf!!!
Bedankt voor de link - wordt opgeslagen. Zucht, ik zou willen dat ik van mijn hobby mijn beroep zou kunnen maken - dan had ik elke dag 8 uur de tijd om aan knutselen te besteden. Dream on...

Fijn weekend,
groetjes, Judith

anja curvers zei

Gaaf boekje Margriet en leuk papier is het toch?!!!!!

Sanne zei

Wat een leuk idee is dit zeg! Prachtige uitvoering Margriet, mooi gedaan! Ik kende het boekje nog niet, maar hij lijkt me erg leuk om te maken. Helaas zijn mijn dagen ook te kort en maak ik te weinig foto's. Dat verandert wel als er ooit kinderen komen...

Liefs Sanne

Marie-claire zei

O, helemaal leuk dat boekje, die ga ik toch ook weer onthouden, maar goed dat ik sinds kort een schrift heb ; )(binnenkort maar eens pimpen!
Fijn weekend!

Groetjes Marie-Claire

Dora zei

zo...wat een leuke project. en inderdaad wat een mini als ik het vergelijk met je vingers als je het vast houd...knap gedaan.
schitterend geheel!!
groetjes dora

Cornelie zei

Erg leuk, bedankt voor de link, en ik geloof dat ik dezelfde droom als Judith heb....
Groetjes Cornelie

Miranda zei

Echt een super leuke mini!!! Wat gaaf dat papier bij de foto's!!

Anoniem zei

Hallo Margriet,
alweer zo'n mooie creatie.
Die ga ik zeker maken, toevallig net kraft papier gekocht.

groetjes marlies

Wilma zei

Deze is echt heel gaaf Margriet!

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk boekje!!
Ik moet ook maar eens snel aan de slag! Wat ik iedere x tegen mezelf zeg als ik je site bezoek! Maar het komt er gewoon niet van.. & ja ik loop onderhand ookal 2 á 3 jaar achter Phff.. ;)

Nathaly zei

Fijn om tussen het kaarten geweld weer eens een album te zien. Albums maken is eigenlijk mijn passie maar door tijdgebrek maak ik veel kaarten. Mooi albumpje, Margriet. Nathaly

hokje zei

Leuk om op deze manier een blijvende vakantie-herinnering te maken! Op de één of andere manier had ik deze post even gemist...

Fijne dag. Groeten, Miranda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...