Pagina's

zaterdag 5 februari 2011

Low budget én in één avond klaar

Wat willen we nog meer?

(Project 14-50)


We hebben nodig een verjaardagslinger á € 2.79 van de Appie Heijn.


Haal deze uit elkaar en je hebt 11 kant-en-klare pagina's en heul veul lint.


Genoeg voor 1 of 2 miniboekjes!


Je lacht je rot.

Ik heb 5 vlaggetjes gebruikt in de kleuren rood-wit-blauw.




En hé, da's toevallig, dit is deze week de uitdaging van de Dutch Dares.



Ik heb foto's helemaal terug uit 2002 genomen.




Toen ging ik namelijk een dagje alleen met mijn -toen nog- kleine mannetje naar de Efteling.



Jorg mocht de hele dag kiezen wat we gingen doen.


Het park had er die dag sowieso een gratis schoonmaker bij.



En omdat het zo'n bijzondere dag was mocht hij voor één keer een blikje cola.



Ja, een kinderhand was toen nog is gauw gevuld.

We gingen 10 x in het Carnaval Festival, keken een uur naar de Wolf en de 7 geitjes en stalkte de Heks door 1.328 keer aan de klink van het huisje van Hans en Grietje te trekken....



Bij de 1.329 keer dreigde de heks ons met een straatverbod...

Al met al was het een dag om nooit te vergeten!



Super fijn dat ik de foto's nu heb weggewerkt. Jammer dat ik er niet meer had van deze fijne dag. Maar ja, het was 2002, toen had ik nog zo'n camera met een rolletje erin.



Het boekje is makkelijk in 1 avond klaar tenminste als je buurvrouw je niet van je werk komt afhouden.

Oh hai buuf! Jij ook hier?

En het mooie is; ik heb nog 6 vlaggetjes en lint over voor nóg een miniboekje!

Het leven is mooi!

38 opmerkingen:

Marieke zei

oh!! Op naar de Appie Hein!!
Haal ik er meteen 2, want de slinger zelf vind ik ook wel errg leuk!

Helemaal leuk! En ben nu al benieuwd naar boekje nr 2!

@ngela zei

wat een superidee! De slinger zelf was me idd al opgevallen, maar met verjaardagen in de zomer nog geen reden gehad om hem te kopen.
Maar nu wel. En dan voor de verjaardagen nog maar eentje ;)
Bedankt voor wederom een geweldige tip!
groetjes Angela

Monique Liedtke zei

Wat gaaf zeg!!!! ben benieuwd of onze Appie die ook heeft?! (gauw kijken). Ik vind je idee en je boekje onwijs leuk geworden!!!

Arianne zei

Ik moet zo nog boodschappen doen, dus ik weet nu waar ik vandaag naartoe ga!
Weer een heel geweldig boekje! Bedankt voor de geweldige inspiratie!

Monique zei

Wat een briljant idee!! Jouw uitwerking ziet er geweldig uit!
Ik moet ook nodig naar Appie, hij zal wel denken, wat is er aan de hand met die slingers?? :)

Karin zei

Ik vind je boekje heul heul heul mooi!! Ik heb weer in de deuk gelegen. Wat leuk he de Efteling?
Het bracht gelijk weer herinneringen boven van toen Didy nog niet naar school ging en we een abonnement hadden. Ze was ook helemaal weg van Pardoes. Ze heeft wel eens met heel haar hoofd in de mond van Pardoes gehangen om hem een kusje te geven. Kan je het je voorstellen?? Wat een heerlijke tijd was dat toen.

Fijn Weekend!

irene zei

Super Margriet, wat een goed idee van je om die vlaggetjes te gebruiken. De patroontjes zijn heel erg leuk en de kleurencombi ook. Wat kun je toch leuk vertellen, zo herkenbaar ook.
Ga begin volgende week ook een bij de AH neuzen ;)

groetjes
Irene (irenespie)

Wilma zei

Dát is nog eens een goed idee zeg!!! Super gedaan!

Johanna zei

Dat is echt een goed idee!! Morgen maar eens even naar de Appie toe! Je hebt er een prachtig boekje van gemaakt :D
Groetjes, Johanna

Petra zei

Da's nou wat ze noemen multifunctioneel: van slinger naar mini album naar Dutch Dares uitdaging. Hartstikke leuk Margriet!

Dakini zei

Maar goed dat de buuf je van het werk af kwam houden, hoe moest je anders aan een geitje komen zo laat op de avond...... haha
Nee alle gekheid op een stokje je bent super bezig.

(groootttstte FAN!)

(ps had je me maar niet verslaafd moeten maken)

Aleida zei

Super! Dat is echte creativiteit!

Ik heb je bonnen niet uitgeprint gebruikt, maar meer als onderhandelingsuitgangspunt. Het opende mijn ogen in wat kinderen waardevol vinden: een keer zelf het eten uitkiezen e.d. Dat heb ik gebruikt om met mijn puber te praten. Ze heeft nu een mascararoller (zat niet in je bonnenboekje) gekregen omdat ze maar 1 Net-onvoldoende had in haar proefwerkweek. Een keertje langer opblijven wordt bij ons een keertje extra uitgaan. (is ook al gebruikt). Op zich werkt de virtuele versie van je bonnenboekje uitstekend! Ik ben er ook erg blij mee. (maar kan het niet op mijn blog zetten.....)
groetjes,

Anoniem zei

Wat een ontzettend gaaf idee!
Maandagochtend snel naar Appie om de slinger te halen, helemaal super!

Groetjes Carina

pipigus zei

Haha, die Appies gaan het heel druk krijgen met de verkoop van slingers. Top idee!

Unknown zei

Helemaal gaaf.
Een super idee en prachtig gemaakt.
Groetjes en een fijne zondag Brigitte

hokje zei

Dat wordt dus maandagmorgen eerst naar AH; wat een leuk idee en wat een mooi resultaat!

Groeten,
Miranda

marsha. zei

Jeemig... Jij bent echt goed! En daarom zie ik deze aanschaf maar even door de vingers ;-). Ik ga ook maandag even kijken... maar dan zijn ze vast al uitverkocht!!!

Judith zei

Zo, Margriet, vertel eens, wat zijn jouw aandelen bij AH??? Hihi. Ik denk wel dat de omzet gigantisch gaat stijgen en er volgende week geen vlaggetjes meer te krijgen zijn in deze supermarktketen...
Meneer AH zou eens moeten weten aan wie hij dit te danken heeft (-:

Goed bedacht een heel leuk uitgevoerd, echt een Margriet!
Fijn weekend, groetjes, Judith

ps: misschien kan ik ook de verleiding niet weerstaan. Moet er toch nog heen voor een aantal specifieke boodschappen, die ik alleen daar haal

Liesbeth zei

Geweldig!!!
groetjes Liesbeth

Marianne Schut zei

Wauw Margriet, ik blijf me elke keer verbazen over jouw creativiteit! Echt geweldig hoe je deze leuke dag weer hebt weten te verwerken in dit schitterende boekje!! Super! Liefs Marianne

Marie-claire zei

Margriet, hij is G E W E L D I G !

Groetjes Marie-Claire

Splashes of Pink and Mint zei

Grrr... leuk is dat... geen Appie hier in de buurt! Maar okay, geef toe... het is wel een supergaaf boekje geworden!!!!! Steek me de ogen maar uit hoor... pfftt... zucht.... En help, heeft ze nog meer van die leuke slinger... krijgen we zeker nog een keertje zo'n superleuk boekje te zien...!Tssssss.......

Maartje zei

Oh wat een leuk idee! Ben dol op rood wit blauw, en met twee jongens komt dat heel mooi uit! Ik vind die slinger zo ook al mooi, hihi. Toch maar eens een dorp verder rijden naar de AH.

Bedankt voor het delen!

Nathaly zei

Jeetje Margriet, wat een leuk idee! Ben gek op dit soort vondsten. Lief dat je het met ons deelt. Nathaly

Marian zei

Dezelfde dag al naar AH gereden.....wat een werelds idee!!
Heerlijk die verhalen die je schrijft. Bedankt voor je inspirerende blog. Ik geniet er ieder keer weer met volle teugen en een dikke glimlach van!
Groetjes Marian

Arianne zei

Ze hebben 'm hier niet! Nou ja, ben 1 Appie dan, we hebben er hier nog 2...

Louise zei

Super Margriet, dat je daar opkomt ga gelijk vandaag ff naar Appie

Gr.Louise

Miranda zei

Echt zoooo leuk!!!!! Bedankt voor de tip want dit wil ik nu natuurlijk ook doen/ halen!!!
Super mooi boekje hebt je gemaakt zeg! Heerlijk die foto's!

Annemieke zei

Superleuk geworden!! Hier is ie ook al gekocht... Echt een super idee!
Bedankt voor de inspiratie!!

Groetjes, Annemieke

Conny zei

Het wordt een beetje saai maar ook ik vind het een geweldig boekje geworden! Inderdaad jammer hè, dat digi fototoestellen niet 10 jaar eerder bestonden.

Arianne zei

Ik heb 'm!
Bedankt nog voor je aanbod!

Wendy Swenne zei

Wat een onwijs leuk boekje zeg. Mocht ik een keer bij de Appie komen, zal ik er eens naar kijken :D

Thanks voor de tip.

Margot zei

ik vind het geweldig! en helemaal dutch met dank aan de AH :)

Astrid zei

IK had je albumpje nog niet gezien, maar wat een goed idee! En wat leuk dat hij gelijk mee kon doen voor de Dutch Dares, doe je toch nog een beetje mee ;)

Saskia Pullen zei

Leuk idee hoor!

Anoniem zei

Hoi Margriet,

Ik ben er mee bezig!
Hij is echt zo gaaf!
Alleen krijg ik het lint niet tussen de vlaggetjes vandaan en ben bang dat als ik harder trek ik ze stuk trek.
Heb je ze er tussenuit gekregen of heb je ze gewoon afgeknipt?
En welke maar wires heb je gebruikt?

Groetjes Carina
ca_van_pelt@hotmail.com

arianne zei

En ook ik vind hem super :-)
Heb hem gelijk gekocht voor 2 verjaardagen....en ze vonden het hier al zo raar dat ik een slinger ging kopen voor een 50 en 18 jarige die de buren voor hun 4 jarige gekocht hadden ....
Maar ik hoop morgen met mijn dochter 2 daagjes naar Amsterdam te gaan en kon daar dan mooi de A voor gebruiken. Echt ontzettend super!
En ik ben ook benieuwd hoe je dat lint ertussenuit hebt gekregen...Of heb je gewoon het bovenste stukje eraf gesneden?
En welke maat ringband?

ALvast super bedankt,
Arianne

sweet mama zei

Wat een geweldig leuk idee vind ik dit!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...