Pagina's

zondag 16 januari 2011

Bonnenboekje

Gisteren werd onze Jorg 12 jaar.

Hij kreeg een nieuwe fiets van ons, had hem zelf uitgezocht en vrijdag al naar huis gereden. Niet bepaald een verrassing meer dus. Op zich is een fiets natuurlijk al een prachtig cadeau (ik zou er vroeger een moord voor hebben gedaan), maar ik wist dat hij het toch nog wel heel erg leuk zou vinden om iets uit te mogen pakken.

Daarom had ik nog wat kleine cadeautjes gekocht en nog snel dit mini-albumpje gemaakt.


Een boekje in clubkleuren met daarin 12 tegoedbonnen (voor elk jaar één). Gewoon met wat simpele dingen, waarvan ik wist dat ik hem er blij mee zou maken.

Digistempel van eigen ontwerp is hier te verkrijgen.



Ik was nog even bang dat hij er misschien te oud voor was, maar niets was minder waar. Bij elke bon kreeg ik een enthousiaste reactie of vraag.

Ooh, die bewaar ik als ik naar De Middelbare moet en er sneeuw ligt!

Ooh, vet!

1 tot 2 uur langer opblijven!

Nee jongen, goed geprobeerd, maar er staat toch echt een half uur langer opblijven.


Mag ik deze ook splitsen? Eén dag het ontbijt, één dag de lunch en één dag het diner?

Ja jongen, dat mag.


Ooh yes, die lever ik in als we bami eten!



Mmmmh lekker! Moet ik hem zelf gaan halen of doen jullie dat?

Wat denk je zelf?




Nou ja, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.



De moraal van het verhaal?



Een kinderhand is gauw gevuld.


En ik ben weer een stapje verder richting mijn 50 projecten uitdaging.


Nummertje 2 kan afgestreept worden.


Fijne zondag nog!

36 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een super leuk cadeau!
Heel erg leuk bedacht en natuurlijk nog gefeliciteerd!

Annemarie

Liesbeth zei

Gefeliciteerd met Jorg!
Superleuk boekje geworden. groetjes Liesbeth

Marie-claire zei

GEWELDIG!!!!! Wat een Super leuk idee!

Groetjes Marie-Claire

Marie-claire zei

Ben er zo van onder de indruk dat ik je helemaal vergat te feliciteren!
Proficiat nog met je 12 jarige zoon!

Groetjes Marie-Claire

Kreatita T zei

Wat een leuk bonnenboekje! Geloof gerust dat je jarige zoon er veel plezier aan zal hebben.

Gelukkige verjaardag ook nog!

Groetjes,
Tania

Harriët zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Jorg!!!
Wat een ontzettend leuk en origineel boekje.Kan me voorstellen dat hij dit helemaal leuk vond.

Groetjes uit Spijkenisse,
Harriët

Monique zei

Wat een supervet (da's de taal van onze 12jarige!!!) cadeau zeg!
Gefeliciteerd met je zoon!
enne ik ga jou idee onthouden!

Connie zei

oh wat geweldig leuk zeg!! Mijn zoon is ook bijna jarig :)

Ruminavi zei

Waw, héél tof gedaan. De teksten, maak je die ook zelf ,op Word bvb ?
En bijhorende prentjes(bvb van de playstation enz) waar haal je die ?
Groetjes, Martine ,België

Hetty zei

Wauw wat ontzettend leuk zeg!! Je hebt ook erg leuke dingen verzonnen. Gr Hetty

Anoniem zei

wat een vreselijk leuk en orgineel idee zeg!
nog gefeliciteerd hoor!

groetjes Martine

Mariska zei

Wat een ontzettend leuk boekje is dit geworden!!

tineke zei

heel gaaf zeg! wat goed bedacht en mooi gemaakt!
complimentjes!

Johanna zei

Leuk zeg! En zo origineel :) Gefeliciteerd met je zoon!

Heidi zei

Echt keigaaf!
Die ga ik zeker onthouden!
En gefeliciteerd met je grote knul!

groetjes Heidi

Unknown zei

Wat een mega leuk idee zeg.
En prachtig gemaakt helemaal in de stijl van een groote jongen.
Van Harte trouwens ik vergat dat helemaal.
Groetjes en alvast een goed begin van de nieuwe week Brigitte

Ellen zei

Ha margriet, wat een super boekje met geweldige ideeen!
Kan me zo voorstellen dat Jorg daar erg blij mee is! Van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag!

Groetjes Ellen

lucie zei

Wat een ongelooflijk supergaaf idee!!

groetjes lucie

Anoniem zei

Oooh wat een super leuk idee zeg !!! Prachtig uitgewerkt !!
Groetjes Berdien

Anoniem zei

Gefeliciteerd met Jorg!
Wat een ontzettend leuk idee.
Wat fijn ook dat Jorg er zo enthousiast over was!
Groetjes Esther

Unknown zei

Wat een super leuk idee. Die ga ik onthouden voor onze meiden.
Groetjes Wendy

Wilma zei

Echt fan-tas-tisch!!!!!! Nog van harte gefeliciteerd!!!

Gemma zei

Wat een geweldig idee! Ga ik zeker onthouden voor de meiden, Nog van harte! Gemma

WEERspiegeling zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan zeg!! een idee om op te slaan, dank je wel.
Enne nog gefeliciteerd natuurlijk met de jarige Jorg!
Groetjes, Anita

Marianne zei

Wat een superleuk idee Margriet, heel mooi uitgewerkt ook. Die van ons zijn intussen alledrie volwassen, de jongste sinds woensdag, dus ik hoof daar helaas niet meer mee af te komen.

Inge zei

Hoi Margiet & Ivy..

Ik had Ivy gekrabbelt of ze jullie site wilde doormailen. Want na jullie leuke verhaal over jullie site bij oma zus, wilde ik natuurlijk graag een kijkje nemen.
En wat staan er onwijs veel leuke ideeën op! Ik zou zo bij jullie in dienst kunnen treden ;) haha.. Het past namelijk helemaal in mijn stijl van werken.. Dus als je nog tip ooit nodig zult hebben, je weet me te vinden..

Groetjes Inge (van Roald)

Natasja zei

Hoi Margriet,

Wat is dit weer super !! Een heel leuk idee !!

Astrid zei

Wat een super idee! :) En gefeliciteerd!

Christel zei

Dit zou nog weleens een mooier kado kunnen zijn dan de fiets...geweldig bedacht!

Groetjes Christel

anja curvers zei

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met Jorg en wat een supergaaf idee zeg dat bonnenboekje wat zal hij daarmee in z'n nopjes zijn misschien nog wel blijer als met de fiets.
Ben bang dat je idee heel vaak gecopieerd gaat worden echt een schot in de roos.

Lian zei

Hallo Margriet,

Proficiat met de verjaardag van je zoon Jorg!
Leuke is dat mijn zoon ook Jorg heet. Hij is 36. Bij het zien van je boekje zou ik zo willen
dat hij weer jonger was en nog thuis woonde. Lijkt me zo leuk als je zoon zijn bonnen inlevert.
Super zeg. Wat een leuk idee.

groetjes, Lian

Marianne Schut zei

Hai Margriet, een beetje late reactie maar heb even geen tijd gehad om te bloggen, zie nu je boekje voor Jorg! Jorg nog gefeliciteerd! Enne...ik kan me goed voorstellen dat je super blij bent met dit zo mega leuke en originele verjaardagskado!! Geweldig gemaakt en vooral verzonnen Margriet, je bent echt een natuurtalent! Liefs Marianne

Miranda zei

oh whow!!!! Deze is gaaf!!!! Dat zou ik ook wel willen als cadeautje hoor!!! Toch super van die bonnetjes!!!!

Leuk dat ze nu toch in de winkel staan!!!

Natasja zei

Wat een super leuk idee. Mijn oudste zoon had zo'n soort boekje voor vaderdag gemaakt, maar voor een verjaardag is ook heel erg leuk!!
Groetjes, Natasja

Simone de Klerk zei

Wat zal je zoon blij geweest zijn! Erg leuk.

Anoniem zei

Wauw!! Echt super mooi gemaakt en leuk bedacht! Kwam toevallig op uw website om inspiratie op te doen voor een bonnenboekje. Kon het niet laten om te reageren en even verder te snuffelen op uw website. Wat een leuke en mooie dingen allemaal!!
Groet, Désirée

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...