Pagina's

woensdag 8 december 2010

Weggeefje

Regelmatig krijg ik de vraag of ik patroontjes heb van de tasjes en doosjes die ik o.a. voor mijn kerstwensen heb gebruikt of waar dat de patroontjes te vinden zijn.

Helaas kan ik jullie daar niet aan helpen. De tasjes/doosjes heb ik kant en klaar gekocht (waarom moeilijk doen als het makkelijk kan) bij de AVA in België. Dit is een winkel in o.a. verpakkingsmaterialen (van frietbakjes tot enveloppen) en feestartikelen.

Nu ik de 150 volgers heb bereikt en er zelfs al dik overheen ben {big smile} wil ik een aantal van deze tasjes/doosjes weg te geven.



Ik heb 5 verschillende en nu lijkt het me leuk om 2 setjes van 5 stuks weg te geven i.p.v. 1 setje van 10.




{Zouden ze bij de Staatsloterij ook eens moeten doen; wat moet ik inshemelsnaam met 27,5 miljoen?!}




Om mee te loten hoef je alleen een berichtje achter te laten. Dit kan t/m zondag 12 december en dan volgt de trekking op maandag.


50 opmerkingen:

Marie-claire zei

Margriet, ik doe graag mee met jou weggeefje, helemaal leuk die doosjes!

Groetjes Marie-Claire

lucie zei

Dat is een leuk weggevertje!
ik doe graag mee.

groetjes Lucie

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi Margriet,

Ik doe graag mee, vind het zelf ook helemaal leuk om allerlei doosjes te maken met behulp van mijn silhouette snijmachine.

Groeten Miranda
www.laulijn.nl

Anoniem zei

Een super weggeefje weer!
Ik doe graag mee!
(ben geen volger, heb zelf geen blog, maar volg je wel :-))

Gr Annemarie

Wilma zei

Wat lief van je om ze weg te geven!!! Doe graag mee:)
En wat betreft die staatsloterij: je hebt helemaal gelijk!!!!

Kreatita T zei

Leuke spulletjes hebben ze bij AVA hé!
Ik doe ook graag mee

Stampidoe@gmail.com zei

wow gefeliciteerd margriet met zoveel bloggers maar je makat super leuke dingen ne geweldige digi stempels dus wat wil je

groetjes yvon

Unknown zei

Hi Margriet,

Ook ik doe graag mee aan zo'n aktie, helemaal top.

Groetjes Ingrid.

Judith zei

Hallo Margriet,
Jouw bericht tovert een lach op mijn gezicht. Zo leuk hoe jij schrijft!

En omdat je zo aardig bent deze leuke doosjes weg te geven, zou ik daar graag een kans op willen maken (-:

Groetjes en bedankt, Judith

ps: de foto van jullie poes met de leuke naam is wel heel bijzonder - grappig

Ellemieke zei

Oh wat leuk! Ik doe graag mee!

marga zei

Dit is nog eens lief zeg!!!!!!!!
Ik waag graag een gokje.

Ilse zei

Margriet,
ik zou heel erg graag een kansje willen wagen.
Ik vond je ideetjes namelijk helemaal geweldig.

Groetjes Ilse

hokje zei

Wat een leuke give away; doen dan ook graag mee! (zondag op mijn verjaardag de sluitingsdag, dus wie weet brengt dat nog wat geluk...)

Karin zei

Leuk zeg, ik doe graag mee!

Gemma zei

Doosjes, mijn absolute favoriet, ik doe mee! Groetjes Gemma

Saartje zei

Ik doe ook graag mee!
Groetjes, Saartje

madebyme zei

Leuk! Ik doe graag mee!

Liefs Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

Pien zei

Hoi margriet, ik doe graag mee aam deze actie! en ik ga ook dat linkje even volgen...:-)
groetjes!

Annemarie zei

Oh Margriet dat is natuurlijk heel erg leuk......Ik was zelf al aan het puzelen maar het is moeilijker dan ik dacht.
Groetjes van Annemarie.

sylvia zei

Hi
Oohh wat leuk..
Ik doe graag mee!
Groetjes Sylvia

Riet zei

Ohhh wowww Margriet wat aardig van je.
Ik wil graag meedoen als het mag.

Liefs Riet.

Heidi zei

Wat leuk deze give away, die komen altijd wel van pas.
En ik maar denken dat jij mallen en/of een snijmachine had! haha

ik keek net even op die site maar ze hebben geen online winkel hé...jammer dat je nu niet zo veel kan zien.

grtjsss Heidi

Theetante San zei

Hoi Margriet,
Wat een leuke Give - Away! ik wil zeker meedoen. Leuk ook dat je het verdeeld.

Groetjes San

Mariska zei

Wat een ontzettend leuk pakketje!!

* Daniëlle * zei

Mijn derde bb-tje voor vandaag bij jou. ;-) Ik loot ook graag mee.

Marianne Schut zei

Hai Margriet, ik doe graag mee hoor met de verloting, super! Ik vind het ook altijd leuk om een klein kadootje leuk te verpakken en doe ook altijd een hoop inspiratie op jouw blog op, dat aantal volgers is dus helemaal niet zo gek! hihi! Groetjes Marianne

Monique zei

Nou da's een kleine moeite voor - wie weet voor mij :) - een groot plezier! Erg leuk Margriet!

marsha. zei

Zo he, dat zijn een heleboel reacties al! Ik ben wel eens bij AVA geweest, maar de doosjes zijn mij nooit opgevallen (kennelijk niet op gelet :-s)! Volgende keer zal ik beter opletten!

Groet,
Marsha.

Joke zei

Leuk Margriet,

Ik loot graag mee!

Groetjes,
Joke

Unknown zei

Margriet ik loot graag mee voor deze superdoosjes.
Groetjes, Claudia

Geertje zei

Margriet wat is dit leuk zeg.
Doosje maken is altijd leuk.
Bedankt voor de kans.

Groetjes Geertje,

Tamara zei

tasjes en doosjes zijn altijd zo leuk!! handig dat je ze zo kan kopen.. maar natuurlijk nog leuker om te winnen :) xx Tamara

Ineke zei

Hoi Margriet.
België is jammer genoeg te ver weg vanuit Vinkeveen.
Daarom waag ik een gokje bij jou.
Bij de staatsloterij win ik toch nooit iets.
Groetjes Ineke

Astrid zei

Wat leuk dat je de doosjes weggeeft!
Daar wil ik natuurlijk ook wel kans op maken!
Groetjes Astrid

Anoniem zei

Hallo Margriet,

ik doe graag mee met je weggevertje!

Hartelijke groeten Marion

Marianne zei

De ava is idd een hele goede winkel voor al zulke dingen, ii mag er ook graag komen ;-) Leuk dat je de doosjes weeggeeft margriet. Jouw kerst en nieuwjaarswensen waren prachtig hoor, heel origineel bedacht.

anja curvers zei

Wat een ontzettend leuk weggeefje zeg nou daar doe ik natuurlijk ook graag aan mee. Enne met 27,5 miljoen ach ik weet wel een paar dingetjes, hi,hi. Maar met de helft zou ik ook tevreden zijn hoor.

Marian zei

Oh leuk Margriet! Ben gek op doosjes en tasjes.
Ik zou heel graag mee willen doen!!

Groetjes Marian

Conny zei

Erg leuk dat je die weg geeft, ik doe graag mee met de verloting. Groetjes, Conny

Anoniem zei

Leuk, ik zou graag mee willen doen.

groetjes Hedy

Aleida zei

Yootjes, dat je dat weggeeft! Of woon je om de hoek bij de AVA?
Maar ik wil graag meedoen!
groetjes,

Ellen zei

Die zien er gaaf uit die doosjes! Daar wil ik wel graag een gokje voor wagen!

Groetjes Ellen

martine zei

Ho ho ho ik doe graag mee om met kerst deze doosjes weer gevuld door te geven!
Groetjes Martine

Arkina zei

hoi Margriet,
ik doe graag mee met je weggevertje

Fijne dag
Groetjes Arkina

Tineke van der Linden zei

Ha Margriet,
Ik ben gek op doosjes, tasjes en noem maar op... Het is een hele gave candy waar ik graag een kansje voor waag.
Groetjes, Tineke

Marsha zei

wat ontzettend leuk dat je twee setjes met doosjes weg gaat geven ! die zouden bij mij heel goed van pas komen voor een paar simpele maar toch leuke kerstcadeautjes ;-)

groetjes Marsha

Ellen Lentelink zei

Oh, dat is leuk. Hier kan ik ook aan mee doen. Vaak wordt een candy weggegeven aan iemand die iets op een eigen blog zet en die heb ik niet...
Ik vond ook al dat je zulke leuke dingen hebt gemaakt met die zakjes, doosjes....nou, dat wil ik ook wel proberen,

Anoniem zei

hoi Margriet,
wat leuk dat je toch altijd zo aan je mede-scrap-mens denkt.
je ideeën maar ook je doosjes met ons deelt!

Groetjes Martine.

Annelies zei

IK doe mee!

Angèle zei

Ik doe ook graag mee Margriet! Met de feestdagen voor de boeg komen deze goed van pas. Bedankt om de kans deze te winnen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...