Pagina's

dinsdag 12 oktober 2010

Gratis Halloween Digistempels

2 berichtjes op 1 dag. Het moet niet gekker worden!

Door verschillende mensen ben ik gevraagd of ik ook digi Halloween stempels ging maken. In eerste instantie zei ik ja, maar aldoende kwam ik tot de conclusie dat ik
  1. geen leuke Nederlandse Halloween tekst kon bedenken,
  2. ik weer last had van mijn arm;
  3. ik ze zelf niet zou gebruiken en;
  4. er al genoeg (digi) Halloweenstempels in het Engels te verkrijgen zijn

Daarom besloot ik er mee te stoppen. 2 waren er echter al klaar. .

Een ronde cirkelstempel: En een vierkant journaling kaartje:


En omdat ik deze week nog geen goede daad heb verricht, heb ik besloten om ze weg te geven. (-;

Als je op de stempel klikt en vervolgens met de rechter muisknop "opslaan als" kiest, kun je ze op je eigen computer opslaan. De kwaliteit is dan nog prima. En alhoewel ik de mailtjes van jullie heel gezellig vind, is het beter voor mijn arm om het op deze manier te doen.

Ik vind het zelf het mooiste om ze te printen op kraft, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.


Dus 'zegt het voort, zegt voort' en veel plezier ermee! En natuurlijk zou ik het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!

13 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

okay hier komt een blonde vraag.... wat doe je met een digistempel... hoe werkt dat in godsnaam?
heb er wel eens meer langs zien komen... maar ikke is blond ehh grijs
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Aleida zei

Ik heb ook niks met Halloween, wij vieren hier Sint Maarten op 11 november. en dan willen de kinderen snoep en geen kaarten.
Sterkte met je arm.
groetjes,

gea zei

wat een superleuke stempels zijn het geworden ! dank je wel.

Alice zei

Hoi Margriet,

Wat een dolle boel op je blog. Twee berichtjes op 1 dag! Bedankt voor de leuke Halloween stempels. En dat Action herken ik ook :).

Groeten Alice

Christel zei

Ze zijn hartstikke leuk op Kraft! Alleen heb ik niets met Halloween....dus ik neem ze niet mee...Maar jouw stijl van stempels maken blijf ik erg leuk vinden! Hoop dat je arm het aan blijft kunnen, succes!

Groetjes Christel

Marie-claire zei

Margriet, bedankt voor deze Super leuke Halloween Digistempels!
Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je arm, beterschap ermee!

Groetjes Marie-Claire

D@nielle zei

wat lief dankjewel ! Balen dat het zo slecht gaat met je arm, hoop echt dat het goedkomt !

Ellen zei

Oh, Margriet, ze zien er echt weer geweldig uit! Die ga ik zeker gebruiken binnenkort. Heel erg bedankt!!!
Het is wel minder mooi dat je zo'n last hebt van je arm....Balen zeg!
Beterschap....

Groetjes Ellen

femmie zei

Ik heb nog foto's van vorig jaar van onze zwarte kater tussen de Halloween-pompoenen op de tuintafel, dus deze stempels neem ik even mee :-) Wie weet worden ze nog eens gescrapt dan.

Bedankt weer en sterkte met je arm !

Monique zei

Erg leuke stempels Margriet! Bij ons leeft Halloween niet zo erg, dit jaar wordt er voor het eerst een Halloween tocht georganiseerd door de voetbal/handbal/scouting etc. dus wie weer krijg ik toch nog wat foto's! Ik onthoud jouw stempel, if needed....
Sterkte met je arm!!

MooZ KaartenFabriekje zei

Ik heb deze 2 "gepikt" hoor! Ze zijn erg leuk,dank je wel!

groetjes, Monique

Ruminavi zei

Hallo Margriet, bedankt voor de digitale stempels, ze komen zeker ooit van pas!
Groeten uit België. Martine

Marsha zei

onwijs bedankt voor deze leuke digistempels ! ik heb ze meteen opgeslagen, misschien kan ik ze gebruiken voor volgend jaar want mijn kaarten voor dit jaar zijn al weer af ...

groetjes Marsha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...