Pagina's

zondag 13 juni 2010

Juffen en meesters van Nederland; bedankt!!!

Het einde van het schooljaar is in zicht. Hier in het Zuiden des Lands duurt het echter nog wel een tijdje voordat de kinderen vakantie hebben. 26 juli om precies te zijn en dat duurt nog lang, veul te lang (zoals wij dat in Brabant zeggen).

Ik kan uit ervaring spreken, want ook vorig jaar kregen wij als laatste vakantie. Ik kan me herinneren dat de juffen en meesters klaagden dat het te warm was en dat de kinderen niet meer te motiveren waren. En ook de juffen en meesters waren aan vakantie toe...

Petje af hoor voor alle leerkrachten. Ik heb respect voor hen. Hoe ze 25 tot 30 kinderen in het gareel weten te houden. Ik heb hier thuis al moeite om 2 kinderen naar me te laten luisteren, laat staan vijfentwintig!! Poehhhhh, ik word al overspannen als ik er alleen al aan dénk! Een bedankje voor de leerkracht aan het einde van het schooljaar is wat mij betreft altijd wel op zijn plaatst (uitzonderingen daar gelaten).

Dus heb ik digi-stempeltjes voor de meesters en juffen gemaakt. En ik heb dit keer Marie-Claire gevraagd of ze me wilde helpen met het maken van een voorbeeldje. En tot mijn grote vreugde wilde ze dat.

Let's meet Marie-Claire uit Helmond:


Nou, ik kan je vertellen, ik heb geen moment spijt gehad dat ik Marie-Claire heb gevraagd. Wat een leuke originele bedankjes heeft ze gemaakt!

Als eerste is daar een notitieblokje, met bijpassend potlood en gepimpte paperclip. Mooi, stijlvol en ook nog eens functioneel. Super toch?



Voor de Tofste Juf van school is daar een zakje met overheerlijke ChocoTofs. Mmmmmh, wat zal ze daar van smullen.


En tot slot een leuke kaart met daarop een rozet, die de juf vast vol trots zal dragen.




Ik vind het zoooooo leuk bedacht!!


Marie-Claire heel hartelijk bedankt voor je mooie en originele voorbeeldjes! En wie nog meer creaties van deze talentvolle meid wil zien, moet vooral even naar haar blog gaan. Ik kan je verzekeren het is de moeite waard!


Maar ook ik heb een bedankje voor de juf gemaakt. De juf van onze Jorg heeft in het begin van het schooljaar aangegeven dat ze liever geen snoepgoed krijgt met verjaardagen e.d. omdat ze heel veel moeite heeft met haar gewicht op pijl te houden. Daarom heb ik gekozen voor een mini-verpakking cremedouche en bodymilk en wat verfrissingsdoekjes.


Ach, het is maar een aardigheidje en dit komt altijd wel van pas, dacht ik zo.



En dan de stempeltjes; ik heb er 2 setjes van gemaakt. Eén setje voor de juf...

En een ander setje voor de meester......

De stempeltjes kosten € 1 per setje en zijn verkrijgbaar in mijn webwinkel.

Tot slot nog een sneak-peek van een layout die ik gemaakt heb voor de nieuwe Dutch Dare uitdaging van a.s. woensdag. Ik heb wat gespeeld met de prachtige papierlijn van Birgit Koopsen.


Het papier en de overlays zijn geweldig om mee te werken. Alles matcht met elkaar. Woensdag de rest.....

Wens ik jullie allemaal een mooie week toe en voor de voetballiefhebbers; een leuke wedstrijd morgen!!

11 opmerkingen:

Stephanie zei

Marie-Claire maakt inderdaad prachtige dingen! Super!
En dat juf zijn hea, ik vind het geweldig en kan niet wachten tot ik volgend jaar eindelijk mijn eigen klas heb voor 2 dagen in de week! hahaha
Je stempeltjes zijn weer eens leuk!

Liesbeth zei

o geweldige stempeltjes weer...
groetjes Liesbeth

Gemma zei

Heel erg leuk! Groetjes Gemma

Marianne Schut zei

Wauw Margriet, nou je hebt niets te veel gezegd, ziet er zeker super uit! Jammer dat ik geen kinderen heb die naar school gaan... Groetjes Marianne

Marie-claire zei

Ik vond het super leuk om iets met jou mooie stempels te maken!
De meester stempels zijn ook leuk geworden. Jou tasje vind ik ook heel orgineel voor een juf die liever geen snoep wil, leuk bedacht! ;)

Groetjes Marie-claire

Natasja zei

WoW !! Margriet !
Geweldig die stempels voor de meesters en juffies...

Ik ga je webwinkel weer even bezoeken...

Groetjes, Natasja.

anja curvers zei

Prachtig hoor heel erg leuk allemaal en hele leuke toepasselijke stempels.

Louise zei

Bedankt voor je complimenten op mijn Blog, wat een een gave stempels heb je gemaakt, jammer dat ik geen schoolgaande kinderen meer heb.

gr. Louise

Marjan zei

Marie Claire ken ik al van haar blog en ik ben weg van haar creaties met jouw stempeltjes. Supergaaf! Zowel je stempels als de voorbeelden die jullie laten zien. Ook ik heb geen schoolgaande kinderen meer, maar anders...

En ja, het verhaal over de juffen en meesters is herkenbaar, ik ben er ook een. Al blijft het een leuk beroep! Bijna vakantie!

Groetjes,

Allet zei

Margriet ik vind de juf- en meesterstempeks prachtig en zou ze ook graag willen. Maar de link naar de webwinkel werkt niet. Hoe kan ik de twee setjes kopen?
Allet

Sharon zei

Ook bij mij werkt de link niet. En ik zou de stempels ook graag willen kopen, ik vind ze helemaal geweldig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...