Pagina's

vrijdag 26 februari 2010

Vogelhuisjekaart + nieuwe stempels in aantocht

De uitdaging van deze week op het Dutch Card Lovers blog was het maken van een kaartje in een afwijkende vorm met als thema lente.

Nu wilde ik al langer eens een keer een vogelhuisjekaart maken, dus dat kwam goed uit! Dit is het geworden:


Het stempeltje heb ik zelf gemaakt.


En bij dat ene stempeltje is het niet gebleven. Alhoewel ik donders goed weet dat ik m'n arm rust moet gunnen, kruipt het bloed waar het niet gaan kan hè.....

Ik heb een nieuwe serie stempels gemaakt rondom dit vogelhuisje. Ik ga m'n uiterste best doen om ze dit weekend nog in mijn winkeltje te krijgen. Dus als je geïnteresseerd bent houd dan mijn blog maar in de gaten.

14 opmerkingen:

Natasja zei

Heel leuk weer.., ik hou je site in de gaten !!

Anoniem zei

Hoi Margriet,

Ik heb een poosje geleden heb ik stempels bij jouw besteld en gekregen. Alleen wil ik ze uitprinten, kan dat alleen maar groot, 10,12cm, Wij hebben geen Word om ze te verkleinen. Stond er niet dat ze standaard 5cm groot waren? Ik hoop dat je me kunt helpen, groetjes Annemarie

Ellen zei

Oh, wat is die schattig Margriet! Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.
En ik ben heel benieuwd naar je nieuwe serie stempels.....

Groetjes Ellen

Margriet Tournier zei

Beste Annemarie,

Ik kan je zo niet bereiken. De ronde stempels zijn standaard inderdaad ong. 4,9 cm groot, maar zullen wel in een programma geopend moeten worden om te printen.

Stuur svp even een mailtje naar boto-family@planet.nl en dan probeer ik je verder te helpen.

Margriet

Marie-claire zei

Deze is ook al zo leuk!!
Ze krijgen het zwaar bij DCL, hahahaha!
Ben benieuwd naar je nieuwe stempels......

Groetjes Marie-Claire
ps. bedankt voor je leuke reactie!

Marianne zei

Wat is ie superleuk zeg, dit vogelhuisje! Ook ik ben benieuwd naar je nieuwe digitale stempels.
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Angelique zei

Wat een leuk en gezellig kaartje heb je gemaakt. En ik zal zeker je site in de gaten houden.

Groetjes Angelique

miriam zei

Ook al zo'n mooie creatie ,het wordt ons deze weer erg moeilijk gemaakt.
Bedankt voor het meedoen met DCL

En zal van de week even kijken wat je voor nieuwe stempels ontworpen hebt

Tineke van der Linden zei

Da's een superleuke kaart Margriet!!!
'k Ben benieuwd naar je nieuwe stempeltjes...

Groetjes, Tineke

Monique zei

Ook alweer zo'n leuk idee voor DCL, en ook een super uitwerking!

Wilma zei

Die is héél leuk!!!

Stampidoe@gmail.com zei

leuk egdaan ook zo met die digi stempel, bedankt voor het meedoen met dcl

Rosalien Zwackhalen zei

Heel leuk gedaan, vooral met die zelfgemaakte stempel erbij.:))
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Marianne Schut zei

Hai Margriet, oooo, wat ziet dit er weer leuk uit!! Kijk al uit naar je nieuwe stempels, wil er zeker nog wat aanschaffen, ze zijn echt super leuk! Maar....pas je wel op je arm! Groetjes Marianne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...